Supporting magazine paid $30000 to doorman over rumour he fathered love child

Hugh Fox
Апреля 13, 2018

Cohen served as the President's spokesman during the 2016 Presidential Campaign, and he also denied hearing about the story on the campaign trail.

Multiple sources tied to American Media, Inc. However, this adds another person to the list of those allegedly paid off by AMI, whose CEO has publicly confirmed a friendship with Trump, to try and bury secrets about the 70-year-old.

Mr. Sajudin put out his or her own announcement on Thursday, expressing, "Nowadays I woke to discover a discreet agreement that I experienced with AMI (The National Enquirer) with respect to some narrative about President Trump was leaked into the media".

He read Trump's morning tweetstorm railing against the Mueller probe, then offered "some free legal advice: When you're under investigation for obstruction of justice, don't tweet, "No Collusion or Obstruction (other than I fight back).' Fighting back is the 'obstruction" part".

As the alleged love child rumors continue to make rounds in the media world, the Trump family continues to draw headlines.

Dino Sajudin, who worked as a doorman at one of the President's NY buildings heard the story about the now-president and a woman working at Trump World Tower, near the United Nations building in Manhattan.

David Pecker, the publisher of the parent company AMI, is a public supporter of Trump, and the Enquirer made the unusual step of endorsing Trump in 2016. Another facet of the deal has drawn attention: Sajudin's contract with the National Enquirer also included a clause subjecting him to a seven-figure fine for taking the allegation to a competing outlet.

Читайте также: Netflix, Inc. (NFLX) Swings under Short-Term Obligation

Basically, all of this sound and fury is over a doorman hearing rumors that Trump fathered a child. AMI has said that McDougall did not produce the columns, according to the New Yorker.

A former doorman at one of President TrumpDonald John TrumpCarter urges Trump to keep country at peace: Any nuclear exchange could involve "catastrophe" Pompeo confirms "a couple hundred" Russians killed in Syria Federal appeals court weighs CFPB leadership fight MORE's buildings said in a statement Thursday that he wasn't allowed to criticize a former housekeeper at the property because she had a child with Trump.

The parallel between the ex-Playmate's and the ex-doorman's dealings with the Enquirer raises new questions about the roles that the Enquirer and Cohen may have played in protecting Trump's image during the campaign.

An FBI raid on Cohen's office and hotel room this week is said to be focused on a $130,000 hush money payment made by Cohen to adult film actress Stormy Daniels. The Trump Organization has said that Calamari had no knowledge of this.

Both the Associated Press and President Trump's longtime personal lawyer, Michael Cohen, knew that the National Enquirer was in possession of Sajudin's story. The media company later said it paid McDougal for a series of "fitness columns and magazine covers".

The Radar Online article did not refer to the $1 million penalty that was reportedly in the contract. Pressed for more details about his tip and experience with the paper, Sajudin said he would talk only in exchange for payment.

При любом использовании материалов сайта и дочерних проектов, гиперссылка на обязательна.
«» 2007 - 2018 Copyright.
Автоматизированное извлечение информации сайта запрещено.

Код для вставки в блог

Other reports by

Discuss This Article